Ahad, 15 Februari 2009

Greenpeace

It's been a while since i last updated this blog, so more educated stuff is here! haha. asyik tulis pasal bnda mengarut ja. It's about time to change the world. Marilah sama2 menjadi Hiro Nakamura yatchaaa!! Visit www.greenpeace.org.uk for more information. Dah2 aku nak tulis serius tapi jadi mengarut. hahaha.








Help Greenpeace protect our forests

Help Greenpeace protect our oceans




Greenpeace: Join Seafood Sea Life - because there aren't plenty more fish in the sea


Ni ada beberapa banner yg aku jmpa kat greenpeace website. n aku follow greenpeace environmental movement sbb aku rasa lagi berfaedah dari pikir pasal politik tak ketahun. kerja nak kutuk2 orang. tak reti nak pikir org len. wakakaka. Nanti2 la aku tulis benda serius and educated. Otak aku masih bercuti di sebelah barat daya kazastan.

Hmm, so aku rasa nak mintak opinion member2 bloggers ni. Sama ada nak tulis artikel serius or lawak2. Sapa nak aku tulis artikel bangang sila comment "ON BANGANG" diikuti dgn comment anda . Kalo nak artikel educated sila tulis sendiri! hahaha.

6 ulasan:

aleya berkata...

hoho. ko tulis laa ape-ape pun, educated ke sengal ke, asalkan berguna dan membuka minda. lagi2 pasal greenpeace ni, memang aku suke! hehe. tp kalau xberguna dan xmembuka minda pun aku bace jugak, tade hal la :))

Hikayat Putra Ahmad berkata...

ko tulis artikel pasal aku je dah la din..takyah ko susah2 nak pening kepala..nak kate tak educated, aku blh tahan educated jugak. nak kate bangang, sikit2 tu adela..kan lengkap ciri2 yg ko nak tu pada diri aku.hahaha.. kalau anda ingin din tulis artikel mengenai diri wakpai, type ON WAKPAI dan hantarkan ke pejabat pos berdekatan.

Din berkata...

wahaha. dah start nak tulis serius tadi dibah, tapi mmg xbleh nak serius. mari kita ON WAKPAI beramai2!! support2. cukup 5 org ON, wakpai akan jadi idola aku next blog. siap aku letak pic hang dlm blog aku wakpai. hoho.

iman berkata...

lol Din aku ingt ko mmg stock yg educated kan?
I think when writing the best thing is be urself and honest with what u r saying.
Post ko sme lawak2, it does make people smile.U did contribute a positive atmosphere to someone.

Ad aku rasa susah kot nak sampaikan benda serius dalam nada yg bersahaja dan lawak.Mungkin ko bleh wat camtu.maybe ;)

six_6pm berkata...

Green Peace is not kacang Pis,
hahahaha...

~~~tumpang lalu~~~

Din berkata...

hahaha. 6pm ni silalah perkenalkan diri yer. jgn2 malu2 masuk blog ni. nasi ada kat dapur pegi ler tambah sendri. haha.